Nabór na czas zastępstwa pod nieobecność pracownika na stanowisku urzędniczym ds. budownictwa i inwestycji
Wójt Gminy Markusy
zatrudni
NA CZAS ZASTĘPSTWA POD NIEOBECNOŚĆ PRACOWNIKA NA SAMODZIELNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI.
Wymiar czasu pracy – pełen etat
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie średnie techniczne,
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
- znajomość przepisów prawnych w zakresie:
- ustawy Prawo budowlane
- ustawy Prawo zamówień publicznych
- ustawy o finansach publicznych
- ustawy o samorządzie gminnym
- ustawy prawo wodne
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
- obsługa komputera - program Office,
- posiadanie następujących predyspozycji osobowościowych: kreatywność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność organizowania pracy, odporność na stres, systematyczność, rzetelność.
- Doświadczenie w zakresie realizacji między innymi: inwestycji budowlanych, drogowych oraz w zakresie wynikającym z zadań opisanych w punkcie III.
III. Zakres zadań wykonywanych na samodzielnym stanowisku ds. budownictwa i inwestycji obejmować będzie następujące czynności:
- Prowadzi sprawy z zakresu inwestycji w tym:
- przygotowuje plany inwestycyjne na rok budżetowy,
- wnioskuje o zabezpieczenie środków finansowych na inwestycje ,
- przygotowuje zamówienia i odbiór dokumentacji projektowej,
- współpracuje z powiatowymi jednostkami w zakresie wymaganym do prawidłowego realizowania inwestycji i remontów,
- przygotowuje i uczestniczy w procedurach o udzielenie zamówienia publicznego na roboty inwestycyjne i remontowe,
- przygotowuje i prowadzi przetargi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa na wykonanie dokumentacji technicznej oraz robót budowlano – montażowych,
- weryfikuje dokumentację projektową pod względem prawidłowości oraz kompletności i wyłania inspektorów nadzoru do poszczególnych zadań,
- reprezentuje gminę w procesie inwestycyjnym od przekazania placu pod budowę do ostatecznego rozliczenia,
- sporządza wymagane i niezbędne analizy i sprawozdania,
- nadzoruje realizację postanowień wynikających z zapisów gwarancyjnych,
- uczestniczy w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie inwestycji.
- Prowadzi sprawy z zakresu dróg w tym:
- koordynuje prace wykonywane na drogach gminnych,
- planuje środki w budżecie na utrzymanie i remonty dróg gminnych,
- organizuje i rozlicza oświetlenia dróg publicznych będących w zarządzie gminy,
- prowadzi sprawy związane z letnim i zimowym utrzymaniem dróg,
- koordynuje roboty w pasie drogowym, w tym uzgadnia projekty i dokonuje odbiorów inwestycji liniowych w pasie drogowym dróg na terenie gminy,
- wydaje zezwolenia na zajęcia pasa drogowego.
- Zatwierdza ugody w sprawach zmian stosunków wodnych na gruntach.
- Współpracuje z instytucjami i mieszkańcami w zakresie inwestycji budowlanych chroniących środowisko.
- Współpracuje z instytucjami w zakresie spraw melioracyjnych.
- Zastępuje pracownika ds. promocji i rozwoju gminy.
IV. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:
1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2. list motywacyjny i cv
3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,
5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm./ oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2014 r., poz.11202/”.
V. Dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Markusach (pok. nr 17) lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Markusach, Markusy 82, 82-325 Markusy, w terminie do dnia 18 maja 2016r. do godz. 15:00
z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na czas zastępstwa pod nieobecność pracownika na samodzielnym stanowisku urzędniczym ds. budownictwa i inwestycji”.
VI. Dodatkowe informacje:
1. Przewidywany okres zatrudnienia – od maja 2016 r.
2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Markusach.
3. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych:
W miesiącu kwietniu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Markusach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 6%.
Wójt Gminy Markusy
Dorota Wasik