Wersja obowiązująca z dnia

Nabór na czas zastępstwa pod nieobecność pracownika na stanowisku urzędniczym ds. budownictwa i inwestycji

Wójt Gminy Markusy

zatrudni

NA CZAS ZASTĘPSTWA POD NIEOBECNOŚĆ PRACOWNIKA NA SAMODZIELNYM STANOWISKU URZĘDNICZYM DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI.      

Wymiar czasu pracy –  pełen etat

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie średnie techniczne,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
  5. znajomość przepisów prawnych w zakresie:

- ustawy Prawo budowlane

- ustawy Prawo zamówień publicznych

- ustawy o finansach publicznych

- ustawy o samorządzie gminnym

- ustawy prawo wodne

                - ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

  1. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. obsługa komputera - program Office,
  2. posiadanie następujących predyspozycji osobowościowych: kreatywność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność organizowania pracy, odporność na stres, systematyczność, rzetelność.
  3. Doświadczenie w zakresie realizacji między innymi: inwestycji budowlanych, drogowych oraz w zakresie wynikającym z zadań opisanych w punkcie III.

 

III. Zakres zadań wykonywanych na samodzielnym stanowisku ds. budownictwa i inwestycji obejmować będzie następujące czynności:

  1. Prowadzi sprawy z zakresu inwestycji w tym:
  1. przygotowuje plany inwestycyjne na rok budżetowy,
  2. wnioskuje o zabezpieczenie środków finansowych na inwestycje ,
  3. przygotowuje zamówienia i odbiór dokumentacji projektowej,
  4. współpracuje z powiatowymi jednostkami w zakresie wymaganym do prawidłowego realizowania inwestycji i remontów,
  5. przygotowuje i uczestniczy w procedurach o udzielenie zamówienia publicznego na roboty inwestycyjne i remontowe,
  6. przygotowuje i prowadzi przetargi  zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa na wykonanie dokumentacji technicznej oraz robót budowlano – montażowych,
  7. weryfikuje dokumentację projektową pod względem prawidłowości oraz kompletności i wyłania inspektorów nadzoru do poszczególnych zadań,
  8. reprezentuje gminę w procesie inwestycyjnym od przekazania placu pod budowę do ostatecznego rozliczenia,
  9. sporządza wymagane i niezbędne analizy i sprawozdania,
  10. nadzoruje realizację postanowień wynikających z zapisów gwarancyjnych,
  11. uczestniczy w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie inwestycji.
  1. Prowadzi sprawy z zakresu dróg w tym:
  1. koordynuje prace wykonywane  na drogach gminnych,
  2. planuje środki w budżecie na utrzymanie i remonty dróg gminnych,
  3. organizuje i rozlicza oświetlenia dróg publicznych będących w zarządzie gminy,
  4. prowadzi sprawy związane z letnim i zimowym utrzymaniem dróg,
  5. koordynuje roboty w pasie drogowym, w tym uzgadnia projekty i dokonuje odbiorów inwestycji liniowych w pasie drogowym dróg na terenie gminy,
  6. wydaje zezwolenia na zajęcia pasa drogowego.
  1. Zatwierdza ugody w sprawach zmian stosunków wodnych na gruntach.
  2. Współpracuje z instytucjami i mieszkańcami w zakresie inwestycji budowlanych chroniących środowisko.
  3. Współpracuje z instytucjami w zakresie spraw melioracyjnych.
  4. Zastępuje pracownika ds. promocji i rozwoju gminy.

 

IV. Oferty osób ubiegających się o pracę na ww. stanowisku urzędniczym powinny zawierać:

1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

2. list motywacyjny i cv

3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

4. kopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe kandydata,

5. kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,

6. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

7. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

 

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm./ oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych / Dz. U. z 2014 r., poz.11202/”.

 

V. Dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Markusach (pok. nr 17) lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Markusach, Markusy 82, 82-325 Markusy, w terminie do dnia 18 maja 2016r. do godz. 15:00

z dopiskiem na kopercie „Oferta zatrudnienia na czas zastępstwa pod nieobecność pracownika na samodzielnym stanowisku urzędniczym ds. budownictwa i inwestycji”.

 

VI. Dodatkowe informacje:

1. Przewidywany okres zatrudnienia – od maja 2016 r.

2. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Markusach.

3. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych:

W miesiącu kwietniu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Markusach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 6%.

 

 

Wójt Gminy Markusy

Dorota Wasik

Załączniki